Calisto


Sedan är ingen möjlighet.

Sedan är en ursäkt.

Naturen är grym, aldrig barmhärtig
eller fördragsam.

Ingenting kan vänta till sedan.

Kärlek är aldrig tillräckligt. Hur mycket jag än
älskade, var min kärlek inget mer än mat och
husrum, inget , jämfört med kläder
och serpentiner till din födelsedag. Otillräcklig var
alltid min kärlek.

Att minnas är inget brott.

Som jag älskat!

Vulgärrasismen ger ett så korkat intryck av
människor. Som äger individuell
tankeförmåga. Men vill vara populära och
roliga.

Rå men hjärtlig stup i ett.

Fostrande syfte.

Det har hänt ibland att jag sluppit vara vuxen
och ännu mera sällan har det räckt att jag
varit jag.

Du påstår att du assurerat hjärtat mitt från att
brista.
Medan jag menar att det är sådant man får
tåla.

Kommentera

